Bolsas de estudos

Os candidatos com excelentes resultados nos exames de admissão podem ser escolhidos para uma Bolsa Mais

Vida no Campus

Durante os 4 anos de vida académica no UTM, os alunos têm a oportunidade de participar em várias Mais

O que há de novo

MORS scheme helps jewellery trade staff enhance retail skills

ago 11, 2017, 10:30
PostDate:
ago 11, 2017, 00:00
The Macao Occupational Skills Recognition System (MORS) – promoted by IFT – is widely regarded by firms in the tourism and hospitality sector as a way to improve the performance of workers that deal directly with customers. Local jewellery chain Fu Yun is one of the Macao firms making extensive use of the programme in order to upgrade staff skills in retailing roles and to enhance quality of customer service. The firm regularly sends staff to join MORS courses related to retail sales, including programmes tailored for Fu Yun.

MORS